Kennismaking

 

Ik ben Ruud Grob, werkzaam in de bouw- en vastgoedsector sinds 1980.

 

Door vele studies doorgegroeid van de werkvloer naar operationeel leidinggevende functies .

Na in de bouw diverse functies te hebben bekleed, ben ik in 1999 over gestapt naar de woningcorporatie wereld.

In 2008 ben ik gevraagd voor een directiefunctie bij een groot vastgoedonderhoudsbedrijf.

Tussen 2017 en 2019 heb ik twee andere directiefuncties bekleed, waarna ik heb besloten om mijn eigen bedrijf op te starten.

In de leeftijd van begin 50 had ik de visie om over 10 jaar mijn opgedane kennis, kunde en ervaringen te delen met organisaties, jonge ondernemers en andere belangstellende.

Uiteindelijk ben ik daar eerder mee begonnen toe ik in september 2019 Grob Management, Advies en Coaching heb opgericht.

 

 

Ik wil mijn kennis en kunde inzetten ter ondersteuning van organisaties en bedrijven werkzaam in de bouw en vastgoed branche.

Men kan mij benaderen voor de inzet met betrekking tot interim management, verander management, projectmanagement, bedrijf of afdeling coaching , het geven van adviezen inzake organisatie, bouwkundig en commercieel gerelateerde onderwerpen.

Om een klant volledig te kunnen bedienen, heb ik een samenwerking met enkele collega's, welke gespecialiseerd zijn in andere vakgebieden binnen de sector.