Kennismaking

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben Ruud Grob, in 1980 gaan werken in de bouw- en vastgoedsector. Jarenlang in de avonduren allerlei opleidingen gevolgd.

Vanaf de werkvloer doorgegroeid naar operationeel leidinggevende functies en eind jaren 90 mede eigenaar van een klein bouwbedrijf.

In 1999 heb ik mijn aandelen in het bedrijf verkocht en ben ik in dienst gekomen bij een grote woningcorporatie Mitros in Utrecht, waarin ik jaren  ervaring op ging doen als opdrachtgever in plaats van opdrachtnemer in de functies van projectleider en later Manager Projecten.

In 2006 heb  ik, naast mijn functie bij Mitros,  1 dag in de week mijn eigen bedrijf gerund te weten Ruud Grob Advies adviseerde bedrijven als het gaat om organisatorische zaken.

In 2008 ben ik gevraagd vestigingsdirecteur te worden bij Van Wijk Vastgoedonderhoud Utrecht en mijn functie is in 2012 veranderd in Directeur Verkoop voor geheel Van Wijk Vastgoedonderhoud. Tussen 2017 en 2019 heb ik bij twee bouwbedrijven een directeursfunctie vervult, waarna ik besloot in september 2019 om mijn eigen bedrijf op te zetten.

Ik wil mijn kennis en kunde inzetten ter ondersteuning van organisaties en bedrijven werkzaam in de bouw en vastgoed branche.

Men kan mij benaderen voor de inzet met betrekking tot interim management, verander management, projectmanagement, bedrijfscoaching en trainingen, het geven van adviezen inzake organisatie, bouwkundig en commercieel gerelateerde onderwerpen.

Om een klant volledig te kunnen bedienen, heb ik een samenwerking met enkele collega's, welke gespecialiseerd zijn in andere vakgebieden binnen de sector.